گزارش ملی آب و هوا شامل افراد و محصولات USGS EROS است


را یک گزارش بین سازمانی که توسط کنگره تصویب شد توسط برنامه تحقیقاتی تغییر آب و هوای جهانی ایالات متحده هر چهار سال یکبار منتشر می شود تا تأثیرات، خطرات و پاسخ های تغییرات آب و هوایی را به تصمیم گیرندگان در دولت های فدرال، ایالتی، قبیله ای و محلی، علاوه بر حوزه هایی مانند اقتصاد روستایی، بهداشت، تجارت و تحقیقات اطلاع رسانی کند.

NCA5 به آن‌ها کمک می‌کند تا درک، برنامه‌ریزی، کاهش و سازگاری با تغییرات را داشته باشند، زیرا مردم در ایالات متحده با خطرات افزایش یافته ناشی از رویدادهای شدید مانند امواج گرمای طولانی‌تر مواجه هستند. اقدامات انجام شده از کاهش انتشار و تولید انرژی سبز تا تلاش‌های کاهش و سازگاری را شامل می‌شود. این گزارش شامل نموداری است که تعداد اقدامات کاهش و انطباق انجام شده برای هر ایالت، در سطوح دولتی و شهری را فهرست می کند.

این گزارش فصل هایی را در مورد موضوعات کلیدی مانند آب، انرژی، زمین، جنگل ها و بسیاری موارد دیگر پوشش می دهد. جرج شیان، فیزیکدان EROS، که سابقه طولانی در استفاده از داده های سنجش از دور برای توصیف پوشش زمین و تغییر پوشش زمین در ایالات متحده دارد، رهبری کرد. فصل 6 NCA5 با عنوان پوشش زمین و تغییرات کاربری زمیندر نقش نویسنده اصلی هماهنگ کننده فدرال.

سیان آن را رهبری خواهد کرد وبینار NCA5 از ساعت 10 تا 11 صبح CDT 15 مارس 2024، برای توصیف فصل 6 و یافته های کلیدی آن.

جورج شیان، فیزیکدان محقق در مرکز مشاهده و علم منابع زمین USGS (EROS)، در دفتر خود در EROS کار می کند.

منبع اولیه داده ها برای فصل 6 است نظارت، ارزیابی و پیش‌بینی تغییر زمین (LCMAP)محصول نقشه برداری پوشش زمین و نظارت بر تغییرات EROS برگرفته از داده های Landsat.

بعلاوه، هوآ شی، بوم شناس و جغرافیدان منظر، پیمانکار EROS که با شیان کار می کند، اطلاعاتی را در مورد جزیره گرمایی شهری ارائه کرد که به صورت گرافیکی در سه منطقه دیگر گزارش ظاهر می شود.

جورج سیان بخش سرزمین را رهبری می کند

در ابتدا، نقش نویسنده اصلی هماهنگ کننده فدرال برای فصل 6 بر عهده بردلی رید، دانشمند تغییر زمین USGS بود که از اوایل دهه 1990 تا اواسط دهه 2000 روی علم EROS کار می کرد و همچنان در ارتباط است. مرگ ناگهانی او در اوایل تولید در NCA5 باعث شد تا Xian نامزد و به عنوان جایگزین رید انتخاب شود. تقدیم فصل 6 به رید نیز در این گزارش آمده است.

Xian به یک گروه کاری برای چهارمین ارزیابی ملی آب و هوا (NCA4) کمک کرد و برای اولین بار از او دعوت شد تا به گروهی برای NCA5 بپیوندد که علاقه مند به در نظر گرفتن داده های دمای سطح Landsat به عنوان شاخصی از تغییرات آب و هوا بودند. رید قبل از اینکه سیان مسئولیت را بر عهده بگیرد، توانست مقدمات فصل 6 را آغاز کند، از جمله سازماندهی تیمی از نویسندگان، اما سیان گفت که دقیقاً نمی‌دانست چه چیزی در انتظارش است.

شیان گفت که NCA5 نسبت به گزارش‌های قبلی نگاهی پیچیده‌تر و جامع‌تر به داده‌های مربوط به آب و هوا دارد. او در اوایل از سوی دانشمند ارشد بازنشسته EROS، تام لاولند، که از آن زمان درگذشت، تشویق شد. لاولند به عنوان نویسنده اصلی هماهنگ کننده فدرال برای فصل سرزمین در NCA4 و نقش های دیگر در گزارش های قبلی خدمت کرده است.

سیان گفت: “این بسیار پیچیده است و همچنین کار و زمان زیادی که باید بگذارم.” “من فکر کردم، خوب، من فقط می توانم برای این موضوع وقت بگذارم. این یک چالش است، اما همچنین فرصت خوبی برای ما و همچنین برای من است.»

اسکرین شات ابتدای فصل ششم پوشش زمین و تغییر کاربری اراضی پنجمین ارزیابی ملی اقلیم.

نقش سیان به عنوان نویسنده اصلی هماهنگ کننده فدرال شامل ارائه راهنمایی کلی برای تیم 9 نویسنده در نوشتن فصل، همراه با توصیه هایی برای هدایت علمی و برخی جزئیات، از جمله نویسنده اصلی، پیتر تورنتون از آزمایشگاه ملی اوک ریج، که سیان از نزدیک با او کار می کرد، بود. مشارکت. نویسندگان دیگر از دانشگاه ها و سازمان های دولتی مختلف، از جمله ژ ژو از دانشگاه کانکتیکات، که قبلا در EROS نیز کار می کرد.

سیان به طور منظم با تیم نویسنده، نویسنده اصلی و هماهنگ کننده NCA5 برای بررسی پیشرفت و هرگونه مشکل ملاقات می کرد. او نوشته را بررسی کرد و بازخورد ارائه کرد. او همچنین با سایر رهبران فصل ارتباط برقرار می کند تا اطلاعات و زبان را در مورد موضوعات همپوشانی بین فصل ها ثابت نگه دارد.

نمایش داده های LCMAP

داده های LCMAP مورد استفاده در فصل 6 به نشان دادن تغییرات 26 ساله پوشش زمین در ایالات متحده کمک کرد – از زمین های زراعی، جنگلی، و زمین های شهری گرفته تا بوته زارها و علفزارها. سیان گفت: «پس باید آن را به تأثیر آب و هوا مرتبط کنید. به عنوان مثال، ما در غرب اشاره کرده‌ایم که چگونه خشکسالی و آب و هوای خشک باعث آتش‌سوزی‌های جنگلی و تغییرات جنگل‌های مرتبط با کربن و سایر خدمات اکوسیستمی شده است.»

سیان گفت که سایر فصل ها نیز از داده های LCMAP استفاده کرده اند، از جمله فصل منطقه جنوب شرقی و فصل جنگلداری. سیان گفت: استفاده از LCMAP در NCA5، «ارزش داده‌های EROS را برای جوامع کاربری ما، از جمله بخش دولتی و بخش خصوصی، و همچنین سایر گروه‌های کاربر نشان می‌دهد. داده های ما نقش حیاتی در این ارزیابی ایفا کردند.»

در آوریل 2023، سیان توانست تمام نویسندگان فصل خود را برای اولین بار شخصاً در جلسه ای در واشنگتن دی سی ببیند، جایی که تمام فصل های NCA5 گزارش مروری را از آکادمی ملی علوم دریافت کردند. آنها نظرات را مورد بحث قرار دادند و بازخورد ارائه کردند. در مجموع، NCA5 شش پیش نویس را پشت سر گذاشت. انتشار نسخه نهایی در نوامبر 2023 نقطه اوج یک فرآیند چهار ساله شامل بیش از 30 دانشمند USGS است.

سیان گفت: «ما نقش مهمی در حصول اطمینان از اینکه گزارش نه تنها دقیق، بلکه قابل اعتماد، قابل درک و به موقع بود، ایفا کردیم.

او جلسات هفتگی با نویسندگان فصل‌هایش را از دست می‌دهد، اما، او افزود، “از مدت زمانی که صرف ایجاد اطلاعات ارزشمند و در دسترس قرار دادن آن برای عموم می‌کنیم، بسیار خوشحال شدم.”

داده های بیشتر از EROS

هوآ شی به عنوان بوم شناس و جغرافیدان منظر در EROS کار می کند.

هوآ شی نیز مانند شیان، سابقه کار بر روی تحقیقات مربوط به پوشش زمین در EROS را دارد که تعاملات انسان و اکوسیستم را مطالعه می کند. اخیراً، او با Xian در نقشه‌برداری جزیره گرمایی شهری سطحی (SUHI) کار کرد، از جمله تخمین دمای سطح زمین از سنسور حرارتی ماهواره‌ای Landsat، تجزیه و تحلیل شدت SUHI، و شناسایی نقاط داغ SUHI. سطوح غیر قابل نفوذ در مناطق شهری – مانند پشت بام ها، جاده ها و پارکینگ ها – که توسط فضاهای سبز مختل نمی شوند، می توانند نقاط داغ در شهرها ایجاد کنند.

یک پروژه آزمایشی با تعداد معدودی از شهرهای ایالات متحده به بررسی دمای سطح زمین، مقایسه تفاوت دما، یا شدت، بین پوشش زمین شهری و غیرشهری مربوط به سال 1985 بوده است. داده ها اخیراً گسترش یافته اند تا شامل شوند. 50 شهر در ایالات متحدهبا مقایسه میانگین سالانه، حداکثر و حداقل دما و شدت آنها برای شناسایی نقاط داغ. گام بعدی در تلاش EROS جمع آوری داده های مشابه برای بیش از 800 شهر در ایالات متحده با جمعیت 50000 یا بیشتر خواهد بود.

به عنوان یکی از همکاران فنی برای NCA5، شی اطلاعاتی در مورد شهرهای آتلانتا، جورجیا ارائه کرد. شهر هوستون، ایالت تگزاس امریکا؛ و مینیاپولیس، مینه سوتا برای کمک به توضیح فصل 1، بررسی اجمالی; فصل 12، محیط ساخته شده، سیستم های شهری و شهرها; و پیوست 4، شاخص ها. نمودارهای فصل 1 و فصل 12 دمای سطح زمین را با میانگین درآمد خانوار برای سال 2020 مرتبط می‌کند و تحلیل روند نشان می‌دهد که دمای سطح زمین با افزایش درآمد برای هر سه شهر کاهش می‌یابد. نمودار شاخص شدت گرمای شهری در سه شهر در سال 2020 و روند هر یک از سال 1985-2020 را نشان می دهد.

شی گفت که اطلاعات دمای سطح Landsat و تجزیه و تحلیل نتایج ارائه شده توسط EROS به دلیل توانایی آن در نگاه کردن به گذشته و وضوح در سراسر جهان ارزشمند است. «تغییر آب و هوا چندین دهه در حال شکل گیری است. مردم واقعاً توجه دارند. شی گفت: سنجش از دور بسیار عالی است، زیرا می‌تواند سال‌های زیادی را به طور بسیار موثر در یک منطقه بزرگ ببیند. پروژه ما داده های سری مکانی و زمانی دقیق را ارائه می دهد.

شی وقتی گزارش نهایی NCA5 را دید تحت تأثیر قرار گرفت و انتظار داشت مفید باشد. این مهم است که همه این اطلاعات در سطوح مختلف مانند تصمیم گیرندگان، محققان یا اساتید دانشگاه، دانشجویان یا حتی شهروندان عادی در دسترس باشد. فکر می کنم اگر مردم علاقه مند باشند، می توانند بفهمند که چه خبر است. اطلاعات علمی زیادی وجود دارد، اما بسیار بصری است. آن‌ها نقشه‌ها، شکل‌ها و نمودارهای بسیار زیبایی دارند که داده‌های پیچیده را قابل دسترس‌تر و قابل درک‌تر می‌کنند، الگوها و روندها را شناسایی می‌کنند و بینش‌ها و یافته‌های داده‌ها را به مخاطبان گسترده‌تری منتقل می‌کنند.»



Source link