روز جهانی زن: هدف ما الهام بخشیدن به زنان و دختران برای پیگیری STEM است


روز جهانی زن در 8 مارس جشن گرفته می شود. این روز مهمی است که به یاد بیاوریم زنان تا چه حد در زمینه های سنتی تحت سلطه مردان پیشرفت کرده اند. در بسیاری از جاهایی که زمانی فقط دیوار وجود داشت باز می شود.

در زمین شناسی نجومی، نیازی نیست که دانشمند موشکی باشید یا بتوانید فضانوردان را برای مشارکت در مطالعه منظومه شمسی آموزش دهید. ما به همه کارهایی که با هم در این زمینه علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) انجام می دهیم، افتخار می کنیم. در اینجا چند کلمه است که برخی از زنان اینجا باید در مورد کار در Astrogeology بگویند.

لورن ادگار (سمت چپ): “من از همکاری با یک تیم فوق العاده از دانشمندان در مرکز علوم اخترژئولوژی سپاسگزارم. همانطور که ما ماه تاریخ زنان را جشن می گیریم، به ویژه از زنان در Astro و تنوع دیدگاه ها و تجربیات آنها سپاسگزارم. همکاری در پروژه ها، ماموریت ها و کارهای میدانی مختلف بسیار سرگرم کننده و با ارزش بود. علوم سیاره‌ای راه درازی را به سوی محیط کاری متنوع‌تر و حمایت‌کننده‌تر طی کرده است، و من از اینکه بخشی از این دوره جدید اکتشاف فضا هستم، سپاسگزارم!»

امبر گالیکسون: «همیشه می‌توانید تشخیص دهید که زنان قوی چه کسانی هستند. آنها کسانی هستند که می بینید به جای اینکه همدیگر را خراب کنند، یکدیگر را درست می کنند.» – ناشناس

وقتی به تمام زنان شگفت‌انگیزی که با آنها کار کرده‌ام نگاه می‌کنم، حمایت و تشویقی که احساس می‌کردم همیشه در مواقع عدم اطمینان به من قدرت می‌داد. من افتخار می کنم که هم زنی هستم که در جامعه علوم سیاره ای کار می کند و هم بخشی از چنین گروه شگفت انگیزی از زنان که در Astro کار می کنند.

لیلیان اوستراخ: من بعد از اولین دوره فوق دکتری خود در ناسا گودارد وارد اخترژئولوژی شدم و یکی از چیزهایی که در زمین شناسی نجومی منتظرش بودم، نگرش مثبت کار تیمی برای رسیدن به اهدافمان بود. به استثنای معدود و نادر، تلاش‌های کاری ما مشارکتی است و فضایی سرشار از هیجان و فرصت ایجاد می‌کند، به‌ویژه که وظیفه داریم از اهداف اکتشافات فضایی و سیاره‌ای ناسا حمایت کنیم. تمرکز ما بر ایجاد محصولات و داده ها برای جامعه علمی نیز چیزی است که من در مورد اخترژئولوژی دوست دارم. در حالی که بسیاری از محققان علایق و پروژه های علمی خود را دارند، از جمله علایق شخصی من در برخورد با دهانه های آتشفشانی و آتشفشانی در ماه و عطارد، بسیاری از ما نیز در تلاش برای بهبود دسترسی جامعه به مجموعه داده ها و محصولات داده مختلف هستیم.

لوری پیگه: من نزدیک به 7 سال با زمین شناسی نجومی و در چندین موقعیت مختلف از دانشجو تا دانشمند تمام وقت کار کرده ام. در طول چالش‌ها و سختی‌ها، از داشتن تیمی دلسوز و سخت‌کوش در اطرافم سپاسگزارم. کاری که ما انجام می دهیم با تعهدی که به یکدیگر داریم و جو مشارکتی که در Astrogeology ایجاد می کنیم تقویت می شود. یکی از چیزهایی که من از آن سپاسگزارم (خارج از تحقیقاتم) دسترسی و ارتباطاتی است که از طریق آن می توانم کارهایی را که من و دیگران در Astro انجام می دهیم به اشتراک بگذارم. می‌توانم درباره کارهایی که همکارانم انجام می‌دهند بیشتر بیاموزم و به افراد بیشتری کمک کنم تا منظومه شمسی را با ما کشف کنند.

جانت ریچی: من هستم اولین یک زن سیاه پوست برای کار در مرکز علوم اخترژئولوژی، که احتمالاً در تاریخ درخشان ما از من یاد می شود، اما به ویژه در رابطه با برخی از کارهای بزرگی که برای جامعه علوم سیاره ای انجام می دهیم. من اخترژئولوژی را آمریکای کوچکی توصیف می‌کنم، جایی که فرصتی بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی که انتظار داشتم را کشف کردم. فرصت‌ها با پشتیبانی فناوری اطلاعات، اپترونیک، ویرایش، نویسنده منتشر شده، آثار نقشه‌نگاری و کار به‌عنوان ناظر بارگذاری بارگیری در مأموریت مریخ‌نورد اکتشافی ناسا برای حدود 13 سال آغاز شد. فرصت ها هنوز فراوانند. مجبور شدم خودم را نیشگون بگیرم! من دستاوردهای خود را ابتدا به خدا، سپس به بسیاری از دانشمندان شگفت انگیز در اخترژئولوژی و ناسا، و به ویژه به زنان گذشته، حال و آینده که پیشگام سهم ما در علم بوده و خواهند بود، نسبت می دهم.

ملودی هارتکه: تسهیل و مشارکت در کارهایی که در مرکز علوم اخترژئولوژی انجام می شود باعث افتخار و خوشحالی مداوم است. من از سال 2015 تا 2019 در مرکز علوم اخترشناسی به عنوان تعمیر و نگهداری تاسیسات و انبار کار کردم. من در سال 2017 یک پروژه موفق نوسازی ساختمان Shoemaker را مدیریت کردم. متعاقباً توسط دکتر لیزا گادیس، آتشفشان شناس مشهور جهان و دانشمند سیاره شناس پیشگام، برای نقشه برداری و تصویربرداری سیستم داده های سیاره ای ناسا (PDS) به عنوان متخصص اطلاعات فنی استخدام شدم. گره علمی. من اکنون معاون مدیر پروژه برای سیستم داده های سیاره ای ناسا هستم. من همچنین به برخی از مدیریت پروژه Astro کمک می کنم. و من یک متخصص عملیات تاسیسات بازیگری برای پرچمدار USGS هستم. من افتخار می کنم که یک زن موفق در علم تاسیسات و تدارکات هستم و اهمیت زنان در زمینه های STEM را برجسته می کنم.

تنیل گتر: من در سال 2010 در برنامه STEP/SCEP به عنوان دانشجو برای اخترژئولوژی شروع به کار کردم. امروز با گروه نقشه برداری زمین شناسی سیاره ای کار می کنم و پروژه نامگذاری سیاره ای را رهبری می کنم. به عنوان یک نوجوان، من امیدوار بودم که در Starship Enterprise فضانورد یا عضو خدمه شوم و کار برای Astrogeology تا آنجا که می‌توانم به آن رویاها نزدیک بودم! من بدون جنبش های حق رای و برابری زنان در دهه 1910، شغلی را که امروز دارم، نداشتم.هفتم و 20هفتم قرن ها در این روز جهانی زن، من از پیشرفتی که در جهت برابری در ایالات متحده حاصل شده است سپاسگزارم و می دانم که این مبارزه در سراسر جهان برای دستیابی به برابری برای همه زنان ادامه دارد.

سونیا بوگل: من حدود 4 سال است که در زمین شناسی نجومی کار کرده ام، به طور جمعی، ابتدا به عنوان یک دانشجوی کارگر در آرشیو ما و اکنون به عنوان یک جغرافی دان، و بسیار سپاسگزارم که خودم را در چنین فضای کاری رضایت بخش، مثبت و محرکی مانند زمین شناسی نجومی یافتم. . در کودکی با پدرم به سفرهای زیادی رفتم که از حدود 6 سالگی به من یاد داد با نقشه کاغذی حرکت کنم و وقتی نقشه به دستم نمی رسید از پنجره به بیرون خیره می شدم و به ماه خیره می شدم. شب، و در طول روز از مناظر وسیع کوه ها و بیابان های اطرافم دیدن کنم. تا زمانی که به دانشگاه نرسیدم و یک دوره مقدماتی زمین شناسی را گذراندم، هرگز فکر نمی کردم وارد رشته STEM شوم، اما اکنون آنقدر تحت تأثیر قرار گرفته ام که می توانم برای امرار معاش با نقشه های سیاره ای کار کنم و به دیگران در مطالعات سیاره ای کمک کنم! یکی از بخش‌های مورد علاقه من در کار در اخترژئولوژی، شرکت در تلاش‌های اطلاع‌رسانی ما است تا افراد بیشتری، از جمله افراد غیردانشمند، بتوانند لذت علم را مانند ما تجربه کنند! من می دانم که دختر کوچکی که با نقشه ای در دست به ماه نگاه می کند بسیار مغرور خواهد بود.

USGS برای یک محیط کاری دلپذیر و فراگیر تلاش می کند. ما اخیراً یک گیاه چند ساله ایجاد کردیم طرح استراتژیک تنوع، برابری، شمول و دسترسی (DEIA).

USGS همچنین دارای انواع گروه های منابع پشتیبانی کارمندان است:

USGS سرخپوست آسیایی آمریکایی از جزایر هاوایی اقیانوس آرام (AANHPI



Source link